Diablo 4 în fața unei schimbări importante: Când apare noul sezon

de: Andrei Tilimpea
13 10. 2023

Blizzard schimbă drastic valoarea statisticilor daunelor.

Schimbări impresionante

De la lansare, cele mai puternice versiuni ale Diablo 4 au fost alimentate de puterea excepțională de a înmulți două statistici de daune împreună pentru a obține un număr foarte, foarte mare atunci când loviți un inamic. În sezonul 2, matematica va funcționa diferit, rezultând un număr mai mic de daune, dar o gamă mai largă de posibilități pentru buildul tău, a anunțat Blizzard în timpul streamului său Campfire Chat.

Caută orice ghid pentru Diablo 4 și ți se va spune să iei fiecare abilitate și obiect care îți crește Daunele Critice și Daunele Vulnerabile. Ambele procente – care ar putea ajunge până la 150 sau mai mult – s-ar înmulți între ele și s-ar crește numărul de damage, lăsând unele clase să provoace milioane de puncte de damage.

Citește și Blizzard face viața mai ușoară pentru jucători: Cum va fi modificat Diablo 4

Într-un patch alături de începutul Sezonului Sângelui din 17 octombrie, bonusul Daune Critice și Daune Vulnerabile vor fi adăugate și apoi înmulțite cu un procent stabilit pentru fiecare statistică. Loviturile tale critice îți vor înmulți întotdeauna daunele cu 50%, iar lovind inamicii afectați de vulnerabilități îți vor înmulți întotdeauna daunele cu 20%. Deci, în loc de cifrele absurd de mari pe care le-ai obține înainte, suma totală ajunge la 80% (1,5 x 1,2).

Sezon nou

Această schimbare reduce semnificativ aderența care se construiește concentrându-se pe ambele statistici pe care le-a avut asupra jocului, în timp ce, dacă totul funcționează, menținând totuși un stimulent puternic de a le combina atunci când se potrivește stilului de joc dorit. Și, la fel ca lista recentă a schimbărilor excelente ale calității vieții, ar trebui să adauge în mod ideal o varietate atât de necesară jocului.

Citește și Diablo 4 are probleme cu clasele disponibile: Situația nu a fost remediată încă

„Scopul nostru nu este să vă facem mai slab, ci să facem ca totul să aibă mai multă paritate și vom echilibra întregul joc în jurul acestei noi lumi în care trăim în Sezonul Sângelui”, a spus designerul principal Adam Jackson.

Pe lângă faptul că face monștrii puțin mai slabi pentru a compensa, Blizzard adaugă bonusuri de daune articolelor și abilităților sau, așa cum spune Jackson, în „interacțiunea jucătorului”. Unul dintre exemple a arătat un nod actual Sorcerer Paragon care reduce timpul de reutilizare și costul de mana cu 5% pentru fiecare abilitate de Conjure pe care o ai pe barele tale. În sezonul 2, acel nod va reduce acum timpul de răcire și costul de mana al abilităților tale de Conjure cu 10% și le va face să producă daune bonus egale cu 3% (multiplicativ) din statisticile tale bonus de foc, fulgere și rece.

Care e scopul

Scopul este de a adăuga valoare anumitor statistici bazate pe buildul tău, mai degrabă decât de a încuraja pe toată lumea să urmărească aceleași statistici mai ample, cum ar fi Daune Critice și Daune Vulnerabile. Aceste statistici vor fi în continuare utile, dar nu vor simți că sunt necesare.

Citește și Blizzard nu pierde timpul: Când apare sezonul 2 din Diablo 4

Cele mai multe dintre aceste schimbări vor fi resimțite după nivelul 50 din finalul jocului Diablo 4, dar Blizzard spune că intenționează să continue această filozofie de design în viitor, astfel încât să existe versiuni mai viabile de utilizat de la început.

Multe dintre viitoarele puteri vampirice ale sezonului 2 au fost concepute având în vedere acest lucru și, sperăm, vor duce la mult mai multă varietate decât cea pe care toată lumea a folosit-o în sezonul 1.

Diablo 4 sezonul 2 se lansează pe 17 octombrie.